
نوشته اصلی توسط
Mohammad..
ببینید سوال اصلی من این بود اون سه سال رو قبول کنم یانه؟
[b]با اجازتون " نه"
چون شما در سنی هستید که تا یک 3 ماه دیگه احساسات و شخصیت متفاوت با چیزی که امروز هستید را خواهید داشت چه برسه به 3 سال دیگه
من نمیخوام بگم شخص شما احساساتتون متغیره نه ، میخوام بگم شما در سنی هستید که در این سن احساسات مثل یک دریای طوفانی هستن که فراز و فرود شدیدی را با خود داره و کم کم با بیشتر شدن سنتون و تجربه کسب کردنتون این احساسات به تعادل میرسه و با عقل و منطق هماهنگ میشه انوقت هست که میتونید واسه ی زندگی ایندتون دست به انتخاب بزنید
درضمن من حسابی درموردش تحقیق کردم
هم باباشو میشناسم
هم داداششو
هم خانوادشو
فعالیت های خودشم میدونم چیه و حتی مدارکشو هم دیدم
اینم بگم یه وقت فکر نکنین کورو کورانه بود تصمیمم
حتی شماره ی داداشش رو هم دارم
این اطلاعات رو از کجا و چه طور بهش رسیدی؟ خود دختر بهت این اطلاعات رو داده؟
چند سالشه؟
در دنیای واقعی دیدیش؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)