سلام ببخشید که مثل پارازیت اومدم وسط بحثتون اما یه مشکلی دارم که ازتون کمک میخوام
من چندروره که عضو شدم ولی نمیدونم چه جوری و کجا باید مشکلمو مطرح کنم . یعنی هر چی توی صفحات میگردم فقط مثل همین الان یه جا برای پاسخ دادن به سؤال کس دیگه پیدا میکنم پس سؤال خودمو کجا تایپ کنم؟و چه جوری و از کجای سایت وارد بشم؟ بازم معذرت میخوام. اگه راهنماییم کنید ممنون میشم. من تا توی هیچ تالاری فعالیت نداشتم و وارد نیستم