با پسری دوست هستم که (تقریبا) برای ازدواج انتخابش کردم (با توجه به سخت گیر بودنم نسبت به بعضی رفتارهای ریز), وقتی بیرون میریم زل زدن دخترهای دیگه بهش خیلی ناراحتم می کنه
چون چهره جذابی داره یا بهتر بگم خوشگله! البته فقط یه بار بصورت غیر مستقیم از زبون من خوش چهره بودنش رو شنیده, به قول خودش تو بهم رو نمی دی!
شاید بگید مهم خودشه اون بهشون توجهی نداره و پسر افتاده ای یه و با حیاست و وقتی همچین چیزی پیش میاد سرش رو می ندازه پائین و رد می شه, بعضی ها می گن به هم می یایم یه سری می گن اون چهره ش خوشگلتره و یه سری می گن تو از اون خوش چهره تری اما بیشتر مواقع احساس می کنم اون چهره ش از من بهتره و نگاه خانمها بهش خیلی آزارم می ده, آیا این حسادته؟ چیکار کنم؟ نکنه حاد بشه و تبدیل به جنون بشه
(با توجه به اینکه اگه اوضاع خوب پیش بره تا چند ماه دیگه نامزد می کنیم), گاهی هم شک پیدا می کنم که شاید پیش منه سنگینه! اما سعی کردم کنترلش کنم و بندرت بروز دادم و وقتی بهش گفتم حسابی هم ناراحت شده, می ترسم بعدها من از لحاظ ظاهری افت کنم چون هم سن هستیم و احساسم از اینی هم که هست بدتر بشه
.







, وقتی بیرون میریم زل زدن دخترهای دیگه بهش خیلی ناراحتم می کنه
چون چهره جذابی داره یا بهتر بگم خوشگله! البته فقط یه بار بصورت غیر مستقیم از زبون من خوش چهره بودنش رو شنیده, به قول خودش تو بهم رو نمی دی!
شاید بگید مهم خودشه اون بهشون توجهی نداره و پسر افتاده ای یه و با حیاست و وقتی همچین چیزی پیش میاد سرش رو می ندازه پائین و رد می شه, بعضی ها می گن به هم می یایم یه سری می گن اون چهره ش خوشگلتره و یه سری می گن تو از اون خوش چهره تری اما بیشتر مواقع احساس می کنم اون چهره ش از من بهتره و نگاه خانمها بهش خیلی آزارم می ده, آیا این حسادته؟ چیکار کنم؟ نکنه حاد بشه و تبدیل به جنون بشه
(با توجه به اینکه اگه اوضاع خوب پیش بره تا چند ماه دیگه نامزد می کنیم), گاهی هم شک پیدا می کنم که شاید پیش منه سنگینه! اما سعی کردم کنترلش کنم و بندرت بروز دادم و وقتی بهش گفتم حسابی هم ناراحت شده, می ترسم بعدها من از لحاظ ظاهری افت کنم چون هم سن هستیم و احساسم از اینی هم که هست بدتر بشه

علاقه مندی ها (Bookmarks)