سلام دوستان عزيز.من تازه عضو اين سايت شدم و به نظرم فوقالعاده است.عضو هاشم خيلي خوب نظر ميدن.من يك دختر 32 ساله هستم و هنوز ازدواج نكردم.در ضمن الان هم براي تخصص پزشكي درس ميخونم.عمومي را گرفتم.كلا تو زندگيم هدف دارم ولي اين موضوع ازدواج منو عذاب ميده.الان به نظرتون من چيكار كنم؟؟؟