مرسی دوستان خوبم .
قصد من هم از ایجاد این تاپیک همین بوده .... خودم نمی تونم تصمیم درستی درباره زندگیم بگیرم و مرددم که ادامه بدم یا نه !اگر این مشکلات بخواد همین طور ادامه داشته باشه نمی خوام به این زندگی ادامه بدم ، ولی اگر بدونم جای امید هست و با گذشت زمان و راهکارهای خودم درست میشه حاضرم تمام تلاش خودمو بکنم ....
مسلما دوستانی که تجربیات بیشتری دارن میتونن کمک کنن و به من بگن ایا امکان داره فردی با این روحیات با گذشت زمان ملایم تر بشه و رفتار و اخلاقش تغییر کنه ؟؟؟؟؟
اگر من این مسئله رو بدونم بهتر میتونم تصمیم گیری کنم . تا حالا پیش اومده که مردها با گذشت زمان اخلاقشون عوض بشه ؟؟؟؟ و طبیعتا چون زن هم بیشتر از اخلاقیات شوهرش و روال زندگیش با خبر میشه و بیشتر مراعات میکنه ، اوضاع زندگی اروم میشه ؟؟؟؟؟ (اخه از اوایل ازدواجمون تا حالا خیلی از مشکلات کمتر شده )
2 روزه که شوهرم رفته سر کار و روزانه 3 4 بار با هم تلفنی صحبت میکنیم... نتونستم به داداشم بگم که شوهرمو زیر نظر بگیره و این مشکل پیش اومده ، خودم هم هیچ راهی واسه پیگیری موضوع ندارم . مطمئنا وقتی هم که بیاد اخلاقش اینقدر خوب میشه که نمیشه به نتیجه رسید چون 5 روز بیشتر خونه نیست و به دعوا نمیکشه ....
ولی الان وقت مناسبیه که از تنهایی که دارم استفاده کنم و همه مشکلاتو واسه خودم حلاجی کنم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)