[size=medium]یک سال است که با پسری هم سن خودم دوست شده ام من 23 ساله ام, هر دو قبلا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ایم, من به مدت 7 سال بین 7 تا 14 سالگی او هم چندین بار توسط معلم مدرسه اش به دلیل زیبایی چهره اش مورد آزار جنسی قرار گرفته در حال حاضر رابطه مان رابطه همراه با ترس از گناه است و قصدمان هم ازدواج اما احساس می کنم گرایش جنسی ام به او روز به روز بیشتر می شود و می ترسم دیگر نتوانم کنترلش کنم و تحت فشار هستم اما او پولی ندارد... حتی پول برای خردید یک حلقه نامزدی و خانواده اش حمایتش نمی کنند و من با وجود رعایت حد و حدود باز هم احساس گناه و ترس دارم او تمام شرایط دلخواهم را دارد و از این بابت اطمینان دارم چون ابدا احساساتم را دخیل نکرده ام و کاملا با منطقم او را برسی کردم... پول تمام دغدغه مان شده و هر دو دوست داریم رابطه مان را رسمی کنیم... به تازگی شغلی با درآمد نسبتا کم پیدا کرده و مشغول شده که بیشتر آن پول صرف برای دو سال صرف بدهی و قسط ش می شود و با این اوصاف تا چند سال دیگر هم نمی توانیم از پس مخارج ازدواج بر آییم... این نکته را هم اضافه می کنم که خانواده ام مخالف ازدواج با اوست بدلیل سطح تحصیلات پائینش و بدبینی خانواده به دلیل عدم شناختش و اینکه من نسبتا در رفاه بوده ام و می گویند نمی توانی تحمل فقر را داشته باشی چه کنم؟