سلام به تمامی دوستان عزیز در این محیط
من یه میهمان اروم و ساکت این سایت بودم و مدت زمان زیادی هست که میام و مطالب رو میخونم و از موضوعات خیلی بهره میبرم
اما الان به مشکل بر خوردم و نمیدونم چیکار کنم....
مشکل من پسرم هست....پسرم 18 سالشه و داره دیپلم کامپیوتر می گیره
چند وقتی هست که متوجه تغییر رفتارش شدم..سکوت هاش و دائم گوشی موبایلش دستشه و یا تو اتاقش ساعت ها میمونه....گاهی هم سعی میکنه رد گم کنه پیش من
اما من میدونم که با دختری در تماسه
پارسال هم این تجربه رو داشت که من باهاش برخورد کردم
الان نمیدونم با همون دختر شروع کرده یا یکی دیگه ست....
میتونید کمکم کنید چه برخوردی باهاش کنم....بهش بگم میدونم؟
به دختره زنگ بزنم
چیکار کنم؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)