به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 دی 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1390-2-02
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,546
    سطح
    22
    Points: 1,546, Level: 22
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فرداشب حنابندونه و ما دعوا داریم

    سلام خسته نباشید.کلی دلم گرفته و ناراحتم .یه دل سیر گریه لازم دارم .انقدر سرم شلوغه که فرصت نکردم کارت عروسی بعضی از دوستام رو بدم.کلی مشکل داشتم ام نمیخواستم تایپیک جدید باز کنم انا انقده دلم پره که هیچ کاری جز سر زدن به همدردی نداشتم.عمده مشکل من از وقتی شروع شد که برادر شوهر کوچیکم تصمیم گرفت 1ماه بعد از عقد من با دوست دخترش ازدواج کنه.حالا بماند که ما چقد سر مهریه درگیری داشتیم و یه ماه بهد ایشون با مهریه بالاتر عقد کردند .ایشون کار موقت داشتن و در حال حاضر بیکارن و پولی ندارند. همسرشون هم فوق العاده فیس و افاده ایی هستند.چون ایشون پول نداشتن پدر شوهرم تصمیم گرفتن عروسی رو یکی کنن که جاریم مخالف بود اما من مشکلی نداشتم چون واقعا باهاش دوست بودم .حالا با اصرار فراون ایشون راضی شدن و پس فردا مراسمم هست .دیشب حنا بندون اون بود و فردا واسه من.اونا ارکست داشتن و حنا بندون مفصل اما ما قصد داریم حنا رو کوچیک بگیریم.همه گی توی خونه خودمون .برادرم که خیلی موش میدوونه میگفت که هزینه این مراسم هم با داماده که پدرم راضیش کرد که مشکلی نیست من میدم اما کوچیک میگیرم که حرف و حدیث کم باشه. حالا امروز برادر شوهرم زنگ زده به دااشم گفته ارکست بیارید 50 ما 50 شما.داداشم هم گفته هزینه ارکست با داماده و تو برنامه ما نیست.شوهرم زنگ زده میگه م قبول نمیکنم آقایون باید خونه همسایه باشن زشته همه یه جا .حالا بابام بنده خدا خونه همسایه رو هم گرفته. منم اعصابم خورد بود گفتم ارکست با داماده دارید بیارید پول نداری نه .همینی که هست .خلا صه دعوامون شد تلفنی حالا من موندم چه غلطی کنم .اونا چندان دل خوشی از داداشم ندارن منم بابام سنی ازش گذشته همه کارها رو به اون واگذار کرده اونم از هیچ اخمی دریغ نمیکنه خلاصه تمام روزای نامزیم با ترس و لرز سپری شده.حالا من چیکار کنم خیچ کاری نکردم واسه فردا .اونم زنگ نزده .فکر نکم کاری از دست شما هم بر بیاد فقط خواستم تسکین پیدا کنم .مرسی از هز کس که میخونه.

  2. 7 کاربر از پست مفید بامن بمان... تشکرکرده اند .

    بامن بمان... (جمعه 23 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.