سلام
میشه یکی بیاد اینجا به من بگه دلیل اخطار گرفتنم دقیقا" چی بوده؟ اونم 40%!!!!!!!!!!!
مگه من چیکار کردم آخه؟؟؟؟
و اینکه آیا این اخطارها قابل رفع هست ؟ و اگر هست چجوری؟باید چیکار کنم؟
من دوست ندارم اخطار داشته باشممممم:
تشکرشده 87 در 28 پست
سلام
میشه یکی بیاد اینجا به من بگه دلیل اخطار گرفتنم دقیقا" چی بوده؟ اونم 40%!!!!!!!!!!!
مگه من چیکار کردم آخه؟؟؟؟
و اینکه آیا این اخطارها قابل رفع هست ؟ و اگر هست چجوری؟باید چیکار کنم؟
من دوست ندارم اخطار داشته باشممممم:
باران5656 (جمعه 23 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)