سلام دوستان
ميخواهم در مورد يك انتخاب با شما مشورت كنم .
اگر يك دختر خانمي تمام شرايط ازدواج را داشته با شد ولي قد كوتاه باشد(140-150)
چكار بايد كرد ايا ميشود جلو رفت به اميد اينكه در اينده اين مسيله عادي ميشود
از طرفي من همخيلي تمايل به دختر قد بلند دارم
ممنون