به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 دی 91 [ 16:34]
    تاریخ عضویت
    1389-10-21
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    2,152
    سطح
    28
    Points: 2,152, Level: 28
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question انتظارات خواستگار و تفاوت با نظر من (شدیدا" محتاج کمکم )

    سلام دوستان .
    خواستگارم بعد از 4یا5 جلسه صحبت کردن از من میخواد که:1- چادری بشم (به خصوص برای دانشگاه و خیابون رفتن و برای مهمانی رفتن میذاره مانتو بپوشم .ایشون معتقدن تو خیابون به خانمی که چادری باشه یا متلک نمیگن یا کمتر میگن )
    و2-بیرون از خونه آرایش نکنم(میگه آرایش زن برای محارمشه و تو خونه) !!!!!!!!
    درصورتیکه من مانتویی هستم و حجابم رو رعایت میکنم و آرایش خاصی هم ندارم و خودشون هم نسبت به این مسئله معترف هستن و از روز اول من رو با مانتو دیدن و خواستنم.
    حالا به نظر شما این نشونه بدبینی و تعصبی بودن یا زیادی غیرتی بودن ایشونه؟
    در ضمن ایشون که دیدن من برای همه جا چادر رو قبول نمیکنم گفتن اگه من این شرط ایشون رو قبول کنم ایشون 10 شرط منو قبول میکنه .
    منم گفتم: پس شما هم باید 10 شرط سنگین منو بپذیری چون من چادر رو تو اماکن خاص(مثل مساجد و اماکن مقدس و ماه محرم و زمانیکه بخوام جایی که برام ناشناخته هست ) میپوشم اما ایشون میگفت همیشه چادر بپوش و هر از گاهی مانتو .یعنی حجاب اول چادر بعد مانتو وووووووووووووووووووواما من میگم اول مانتو بعد چادر
    آخه من نمیتونم ببینم سر تا پام مشکی هست و روحیه ام خسته میشه آخه من یک سال چادر پوشیدم و بعد به همین دلیل کنار گذاشتم به ایشون هم گفتم اما میگه چادر.....
    این مشل میتونه به خاطر اختلاف سنی ما باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخه من 20سالمه و ایشون 27 سال دارن .و رشتشون نفته و 15یا20روز ممکنه خونه نباشن .
    یا ایشون بدبین هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواهش میکنممممممممممممممممممممم مممممم بهم کمککککککککککککککککککککککک کککککککککککککککنید.

  2. 2 کاربر از پست مفید setaree11 تشکرکرده اند .

    setaree11 (پنجشنبه 15 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگار سمج با تفاوت سنی بالا
    توسط baran96 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 فروردین 96, 23:51
  2. با رفتار سرد و بی تفاوت خواستگارم چه کنم
    توسط taranom2002 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 95, 16:09
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 94, 11:15
  4. تردید در انتخاب خواستگارم به علت 10 سال تفاوت سنی.
    توسط mahta_m در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 11:35
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.