با سلام
مورد اول :من با دختری دو بار در منزلشان و یک بار با مادر و خودش در بیرون منزل صحبت کرده ام .
سن من 32 سن دختر 22- از نظر قیافه تا 50 درصد در دلم هست از نظر همفکری تا 65 در صد شبیه هم هستیم از نظر خانواده تا 65 درصد شبیه هم هستیم .
مورد دوم : دختری 27 ساله است از نظر قیافه 60 درصد از نظر همفکری تا 65 و خانواده 60 درصدشبیه هم هستیم فقط یک بار با هم صحبت کرده ایم.
نظر شما در مورد اینکه به صورت موازی به هردو خواستگاری ادامه دهم چیست ایا اگر به دومی ادامه دهم امکان دارد طرز نظر ظاهری من به مورد اولی تغییر کند یا نه ؟ برای همین دودلم
چه مشکلاتی وجود دارد؟
از این میترسم که در هر بار دیدن نظر قبلی من نسبت به دیگری تغییر کند