به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 65

Threaded View

  1. #26
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: اختلاف بخاطر مراسم عروسي

    نقل قول نوشته اصلی توسط ailara77
    سلام به دوستاي خوبم
    بازم من اومدم انگار اين قضيه همچنان بايد ادامه پيدا كنه ، الان يه چند روزي ميشه سعي كردم اوضاع آروم بشه و حتي اگه همسرم از چيزي ناراحت بوده يا شده تلاشم رو كردم كه نذارم جروبحثي پيش بياد و باهم قهر كنيم تا چند روز پيش ، زنگ زد و گفتش كه ميخوام برم مبلمان و سرويس خواب بخرم و ميخوام يك كم از پول خونه بردارم منم خيلي ناراحت شدم گفتم من از عروسي گذشتم و حاضر شدم بيام شهر شما و يه مهموني خصوصي بگيريم كه به اون پول دسته نزده باشيم بعد اين حرف رو ميزني ؟ و گفتم واقعا فكر ميكنم اون وسايل برات از من مهمتر بوده كه بعد نه اصلا اينطوري نيست و از اين حرفا ، منم ديگه ادامه ندادم

    امروز ظهر كه بهم زنگ زد گفتش كه حساب كردم باز اين مبلغ پول رو كم دارم و بايد تا اون موقع جورش كنم ، گفتم مگه ديگه چيكار داريم كه اون پول ميگي لازمه ؟ برام حساب كرد اينقدر اين اينقدر اون و ... ديدم مبلغي كه براي آرايشگاه و لباس برام در نظر گرفته نسبت به اينكه دارن توي يه شهر بزرگ زندگي ميكنن و هزينه ها رو هم ازشون باخبر بودم ديدم خيلي كمه ، گفتم يعني فكر كردي آرايشگاه و لباس من اينقدر ميشه ؟ حتي خواهرش كه سال گذشته عروسي كردن و باهم رفتيم دنبال آرايشگاه و لباس حتي هزينه هاي سال گذشته از مبلغي كه برام كنار گذاشته بود كمتر بود كه گفت نه بيام براي يه مهموني خصوصي كلي خرج كنم ؟ بايه لحن ناراحتي ازم خداحافظي كرد

    ببخشيد اشتباه نوشتم ،‌ هزينه هاي سال گذشته از مبلغي كه گفت بيشتر بود

    دوباره اعصابم بهم ريخته حوصله جروبحث و دعوا و قهر رو ندارم
    سلام عروس خانوم...
    پست آخرت رو چند بار با دقت خوندم و ناراحت شدم كه خودت رو با وسائل منزل پيش شوهرت مقايسه مي كني... كاري كه اكثر خانومها مي كنن! من از كارت كم اهميت ترم؟؟؟ ماشينت از من مهم تره!
    خانومي... هيچ كس و هيچ چيز باي شوهرت از تو مهمتر نيست! من تو اين موضوع شك ندارم... پس ديگه اين حرف رو اصلا نگو و خودت رو با ديگران و وسائل و كارهاش مقايسه نكن!
    شوهر شما يك مرد جا افتاده مثل پدرت نيست كه... يه جوون هست كه با كلي داستان و آرزو و خواسته مي خواد با عروسي مثل تو زندگيش رو شروع كنه! تواين دور زمونه مثل شوهرت كم پيدا مي شن كه تصميم بگيرن ازدواج كنن و حتي بعد از عقد حاضر بشن زنشون رو ببرن... خيلي ها الان مشكل دارن! پس شسر بدي نيست و دوستت داره...
    واقعيت اينه كه هزينه ها خيلي زياده! شك نكن كه اون پسر كه دوستش داري.. به شدت تحت فشاره! كمكش نكني... كم مي آره!
    نميدونم رسم و رسوم شما چجوريه راستي... مگه اينايي كه گفتي مبل و سرويس خواب جهيزيه نيست؟؟
    قرار نيست امتيازات رو هر دفعه بزني تو سرش... شما امتيازات رو دادي در برابرش بايد چيزايي بدست بياري! بايد بهت يه چيزايي رو بدن... چند تا پست پيش اين موضوع رو كامل توضيح دادم... پس نذار قضيه لوث بشه...بگو من اين كارها رو مي كنم.... شما در قبالش اين كارها رو مي كني! نكني ... منم براي چي بايد كاري كنم؟؟
    گوش محترم رو بيارين جلو عروس خانوم: مگه قرار نيست تو بري شهرشون و آرايشگاه و لباس رو انتخاب كني؟! پس برو و بكن! الان كه موقع بحثش نيست... وقتي مي گه مثلا با صد تومن آرايشگاه و لباس تو رو جور مي كنيم... بگو خدا كنه اينطور كه تو مي گي باشه! نگو اين قدر گذاشتي براي من؟؟؟ برو و كاري كه كي خواي رو بكن... اون موقع مي بينه كه داستان اينطوري نيست!
    ببين اون كه خواهرش رو نگرفته ! دامادشون خرج خواهرش رو داده... پس خودت رو با خواهرش يا هر كس ديگه اي مقايسه نكن كه اين مقايسه ها اصلا ممكن نيست!
    بهش بگو من از خدامه كه هزينه ها رو بتوني كم كني... خيلي خريدهامون رو مي تونيم بريم بازار... ننداز رو دوشش... خودت بگير دست خودت! بگو من دارم سعي مي كنم هزينه ها رو كم كنيم...بذار اوضاع آروم باشه! ببين عزيزم! خواهر خوبم! خانومها بر خلاف اون چيزي كه مي گن! تو اوضاع شلوغ نمي تونن چيزي رو كنترل كنند.... بايد اوضاع آروم باشه تا بتونن كنترلش كنند! پس شلوغش نكن! اشتباه نكن!
    اون الان داره حساب كتاب مي كنه براي خودش... هزينه ها متاسفانه شايد واقعي نباشه! حواست رو جمع كن كه خودت رقمهاي واقعي تو ذهنت باشه... لازم نيست بگي! اما خودت هزينه ها رو كنترل كن! بشين همين الان بنويس رو كاغذ! همه رو جمع بزن! بعلاوه 10 درصد جمع كل كن! اين هزينه شماست! به كسي نگو.. سعي كن اين هزينه رو كنترل كني! به اين مي گن زندگي جدي!
    مردها در مورد هزينه ها هميشه شلوغش مي كنن و هميشه خراب مي شه همه چيز... البته همشون اينطوري نيستن...
    به هم نريز خانومي... نه خودت رو... نه اعصابت رو... نه اعصاب شوهرت رو!
    آروم فكر كن... حرف بزن! تصميم بگير... اگر هم اين دفعه عصبي شدي! چيزي نگو! بحث نكن... بگو مي شه بعدا صحبت كنيم! بايد فكر كنم!




  2. 5 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (دوشنبه 26 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نگرفتن عروسي
    توسط hamidreza65 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 آبان 93, 19:55
  2. نگرفتن عروسي
    توسط hamidreza65 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 آبان 93, 09:24
  3. لباس جشن/عروسي خوبان!
    توسط niloofar 25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 89, 20:29
  4. فرق بين عروسي رفتن دخترا و پسرا....
    توسط shirin joon در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 88, 11:42
  5. ميخوام عروسي كنيم اما...
    توسط شهامت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 آبان 87, 13:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.