نه، اون جوری کیفش تموم میشه.نوشته اصلی توسط نيكا.امين
اگه می خواهید بدونید که بهترش چطوریه، فرض کنین که سر یه مسئله ای با همسر تفاهم ندارین، این جا اونقدر حال میده که به شوهرت بگی، چشم، هر چی شما بگین.
شما الان از دست شوهرت عصبانی هستی و داری تلافی اش را سر من در میاری.نوشته اصلی توسط نيكا.امين
ریلکس، ریلکس، ریلکس تر.







اگه می خواهید بدونید که بهترش چطوریه، فرض کنین که سر یه مسئله ای با همسر تفاهم ندارین، این جا اونقدر حال میده که به شوهرت بگی، چشم، هر چی شما بگین.
ریلکس، ریلکس، ریلکس تر.
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)