با سلام
از طریق دوستان دختری با سن 22 سال به من معرفی شد. دو بار در خانه شان صحبت کرده ایم قرار است برای اشنایی به بیرون از خانه نیز برویم . از نظر طرز تفکر و رفتار تحصیلات و خانواده تا حدود زیادی شبیه هم هستیم از نظر پختگی نیز در حد خوبی است ولی من شک دارم که ایا این 10 سال در اینده مشکل ساز نشود ؟
ایا اگر بتوانم طرز تفکر م را کنترل کرده و با هم تفاهم داشته باشیم احتمال چه مشکلات دیگری در اینده می باشد و ایا این انتخاب صحیح است ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)