سلام به همه شما
من تازه امروز عضو شدم و خیای خوشحالم که یه جایی رو پیدا کردم که می تونم حرفهامو بزنم و از نظرات شما دوستان راهنمایی بگیرم.

من به تازگی یه رابطه راه دور رو شروع کردم که اولش خیلی خوب شروع شد اما الان بشدت حس می کنم یکطرفه شده. احساس می کنم طرفم از علاقه من داره سواستفاده می کنه. احساس می کنم اون اصلا به اینکه یه قدمی بر داره فکر نمی کنه چون می دونه من این کارو می کنم.
راستش من مو قعیتم برای قدم برداشتن بهتره و تا الان اینجوری خودمو قول زدم.
اما وقتی میبینم حتی دیگه کوچکترین کارا رو هم نمی کنه پیش خودم میگم که من این رابطه رو خراب کردم. احساس می کنم دیگه دارم با ادامه دادنم خودمو کوچیک می کنم.
ممنون می شم نظرتونو بدونم.