من فقط یه توضیح بدم که حامد گرامی،مدیر صندلی داغ محمد ابراهیمی عزیز هستن.من فقط همکار ایشون هستم:)و خدا رو شکر که ایشون از این به بعد خودشون تشریف دارن
موفق باشین حامد خان،عالی بود![]()
تشکرشده 981 در 133 پست
من فقط یه توضیح بدم که حامد گرامی،مدیر صندلی داغ محمد ابراهیمی عزیز هستن.من فقط همکار ایشون هستم:)و خدا رو شکر که ایشون از این به بعد خودشون تشریف دارن
موفق باشین حامد خان،عالی بود![]()
شیدا حاتمی (یکشنبه 04 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)