تقدیم به همه دخترای خوب تالار ،
به آریانا ، صمیمی ، الناز و ....
چند روزی بود می خواستم به یه زبونی این مطلب رو بگم ، یاد شعر زیبای کتاب فارسی دبستان افتادم.
امیدوارم تونسته باشم منظور رو برسونم
![]()
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
تقدیم به همه دخترای خوب تالار ،
به آریانا ، صمیمی ، الناز و ....
چند روزی بود می خواستم به یه زبونی این مطلب رو بگم ، یاد شعر زیبای کتاب فارسی دبستان افتادم.
امیدوارم تونسته باشم منظور رو برسونم
![]()
baby (چهارشنبه 31 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)