نقل قول نوشته اصلی توسط آویژه
در مورد ماه تولد و تاثیرش روی شخصیت آدما یه روانشناس می گفت:

اگه واقعا ماه تولد اینقدر تاثیر گذار بود، ما می بایست 12 نوع الگوی رفتاری توی ادما بیشتر نمی داشتیم. یا به قولی 12 جور آدم!!!
ولی واقعا اینجوریه؟!!!

آره منم امروز داشتم حرفهاشو گوش میدادم و ای کاش پیشش بودم تا بهش این جواب رو می دادم:
آقای دکتر انسانها در خانواده ها و با فرهنگ های مختلفی بزرگ می شوند و این مسائل بر روی افکار و رفتارشون تاثیر داره.
مثلا متولد مردادی که در یک خانواده با اصالت بزرگ شده با متولد مردادی که در یک خانواده بی فرهنگ بزرگ شده زمین تا آسمون فرق می کنند ولی در یکسری خصوصیات با هم شباهت دارند
تاثیر شرایط جوی در هنگام تولد رو واقعا نمی تونیم نادیده بگیریم!!!