به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 111

Threaded View

  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    آقاي زماني محترم سلام


    متاسفانه رفتار و غملكر د شما نسبت به مشاوره گرفتن درست و منطقي نبود .

    يك انسان بالغ وقتي به دنبال علاج درد باشد نزد حكيم مي رود و مشكل را باز مي كند و از او نسخه و دارو دريافت مي كند . شما نزد حكيم رفتيد اما به جاي اينكه از دل درد ناله كني گفتي سرم درد مي كند .

    در اصل شما مسير مشاوره را تغيير داديد و به فريب مشاور اقدام كرده ايد كه اين رفتار مسئولانه نيست . راستي شما براي بقا زندگي تان احساس مسئوليت مي كنيد ؟! يا تنها اقدام به نقاب گيري مسئوليت مي كنيد .

    متاسفم از اينكه بگويم مشغول بازي رواني هستيد و آن هم از نوع بد آن .

    دوست محترم طبيب و حكيم امين انسان است . قرار است درد را درست از ناحيه ا ي كه احساس درد مي كنيد به او بگوييد تا اقدام درست را به عمل بياورد و راهنمايي درست را اعمال كند . شما چه كرديد ؟! به دنبال چه نوازشي هستيد ؟!‌چه تائيد ي را در پايان اين راه مي خواهيد بگيريد ؟!


    زندگي شما با بهانه جويي در شرف خراب شدن است . يك اتفاقي در گذشته اتفاق افتاده . آيا ردي از اين ماجرا در امروز زندگي و همسر شما هست ؟! يا اينكه شما سعي داريد با دست اقدام به ايجاد رد پا كنيد ؟!بهانه جويي نكنيد . مرد باشيد . براي هر مشكلي راه حلي منطقي وجود دارد از كاه ،كوه درست نكنيد كه فردا بهانه اي دير را پيدا مي كنيد تا زندگي را در جاي ديگر خراب كنيد .

    سعي كنيد به دنبال بازي برنده - برنده باشيد . اين به روحيه ي خودتان هم كمك مي كند . اين مسير به باخت دو نفره منجر مي شود . يك يا علي بگو برو پيش يك مشاور و درد اصلي را بگو تا نسخه ي مناسب به دستت بدهد . شما مشاور را فريب نمي دهيد بلكه خود فريبي مي كنيد .

  2. 13 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 25 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 23:38
  2. دروغ گفتن شوهرم
    توسط شوكا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:37
  3. بلوغ برادر کوچیکم و مشکلی که برام ایجاد کرده
    توسط sara.teh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 10:05
  4. فریب یا دروغ زنم
    توسط ramin_zamani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 01:45
  5. دروغ . بخشش . عشق
    توسط حنان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 87, 01:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.