نوشته اصلی توسط سارا بانو
در مرحله شناخت برای خواستگاری نوع بیان و ابراز نظر بهتره به صورت مصداقی باشد ، نه مستقیم و بخصوص به صورت نظر سنجی .
مثلاً آنچه سارا بانوی نازنینم اینجا گفتند بهتره اینگونه طرح بشه :
حد روابط اجتماعی یه دختر برای شما چی هست ؟ چه جور روابط و تعاملی را باعث آسیب می دونید ؟
شما فکر می کنید رابطه یک دختر پیش از ازدواج با یک پسر ، می تونه تأثیری در زندگی آینده آنها با کسانی که ازدواج می کنند داشته باشه؟؟ اگر گفت آره ، باید پرسید که تأثیرش مثبته یا منفی ؟ ....
اگر ایشان تاثیر مثبت را اعلام کرد یا گفت اثری نداره ( یا این عین نگرشش است ، یا به احتمال قوی داره از خودش دفاع می کنه بی آنکه بدونه و این یعنی بی رابطه نبوده ).
اما اگر گفت تاثیر منفی داره ، بهتره به چالش کشیده بشه و از عمق جوابهاش و نوع واکنشش و استحکامش روی این موضوع میشه فهمید که چه کاره بوده که بیش از این فوت کوزه گری هست و نباید لو داد که خدای نکرده مورد بهره برداری فریب کارانه قرار نگیره از سوی کسی توی این دنیای درندشت نت .
.









علاقه مندی ها (Bookmarks)