به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #8
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: دوست دختر داشتن خواستگار رو بپرسم یا نه ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا بانو
    سلام دوست گرامی:

    شما می توانید این گونه شروع کنید که من دختری بوده ام که روابط پیش از ازدواج برایم مهم هست..خودم دختری بودم که اهل هیچ گونه دوستی و روابط خارج از عرف و پیش از ازدواج نبوده ام و تنها با خواستگارانم زیر نظر خانواده صحبت داشته ام و بسیار مایلم که بدانم شما چه نظری دارید؟

    در مرحله شناخت برای خواستگاری نوع بیان و ابراز نظر بهتره به صورت مصداقی باشد ، نه مستقیم و بخصوص به صورت نظر سنجی .

    مثلاً آنچه سارا بانوی نازنینم اینجا گفتند بهتره اینگونه طرح بشه :

    حد روابط اجتماعی یه دختر برای شما چی هست ؟ چه جور روابط و تعاملی را باعث آسیب می دونید ؟

    شما فکر می کنید رابطه یک دختر پیش از ازدواج با یک پسر ، می تونه تأثیری در زندگی آینده آنها با کسانی که ازدواج می کنند داشته باشه؟؟ اگر گفت آره ، باید پرسید که تأثیرش مثبته یا منفی ؟ ....

    اگر ایشان تاثیر مثبت را اعلام کرد یا گفت اثری نداره ( یا این عین نگرشش است ، یا به احتمال قوی داره از خودش دفاع می کنه بی آنکه بدونه و این یعنی بی رابطه نبوده ).

    اما اگر گفت تاثیر منفی داره ، بهتره به چالش کشیده بشه و از عمق جوابهاش و نوع واکنشش و استحکامش روی این موضوع میشه فهمید که چه کاره بوده که بیش از این فوت کوزه گری هست و نباید لو داد که خدای نکرده مورد بهره برداری فریب کارانه قرار نگیره از سوی کسی توی این دنیای درندشت نت .


    .



  2. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 10 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. دوست دارم مستقل شم چه کار باید کنم؟
    توسط دختر آریایی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 19 تیر 94, 20:59
  3. نامزدی هستم اما یکی دیگه رو هم دوست دارم چیکار کنم؟
    توسط zirmizi در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 بهمن 93, 22:22
  4. وسایل برای استفاده کردن هستند و انسانها برای دوست داشتن
    توسط setareh در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 آبان 89, 01:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.