سابینا عزیز من هم دقیقا بیماری محمد رو دارم ولی سنم ازش کمتره.
اینو بهتون بگم اون واقعا دوستتون داره ولی در مرحله ای داره ازدواج میکنه که در میانه های این مشکله.
بیماری محمد افسردگی مزمن و در برخی از روزها افسردگی اساسی هست.من افسردگی و فوبیا اجتماعی و اظطراب و وسواس فکری دارم که روزانه ۷ نوع دارو مصرف میکنم.
من وقت نکردم این تاپیکو بخونم اما چند نکته میگم که احتمالا باید دیده باشید و عوارض این دارو هاست:
شل شدن عضلات.
خواب الودگی بالا و میزان خواب بالا.
اضافه وزن زیاد.مثلا ۲۰ کیلو در عرض ۲ ماه.
خشکی دهان و لرزش دست و کم تمرکزی.
بیخیالی نسبت به برخی کارها که البته بیخیالی نیست ناتوانی هست که این بیماری درست میکنه.
تا قدری فوبیا اجتماعی و جمع هراسی.
ترس از اعتماد به نزدیکترین افراد.
خواب بد موقع و زیاد.مثلا ۱۴ ساعت در طول ۲۴ ساعت.
پایین امدن میل جنسی که در واقع نباید بگیم میل باید بگیم کم کاری دستگاه تولید اسپرم.
بی میلی به اینده.
کم حرفی و یا مشکل بریده بریده صحبت کردن.
نرسیدن به بهداشت مثلا ۷ تا ۱۰ روز حمام نکردن.
کوتاه نکردن مو و ریش.
افکار خود ازاری اما نه شکنجه.بلکه فکر خودکشی به دلیل پوچی زیاد.
و...
که اگر خواستید بیشنر توضیح میدم.
اما این رو برادرانه خدمتتون بگم اگر ایشونو حمایت کنید حتما ماحصل خوبی براتون داره.محمد بیماره و هیچی بدتر از بیماری روحی نیست.کنارش باشید چون این بیماری دایمی نیست.
محمد حتما حتما حتما دلش مهربانه و بهتون قول میدم روزی طوری از پرستاریت تشکر کنه که باورت نمیشه.
اون دوستت داره بسیار.
کنارش بمون.
هر سوالی داری چه پزشکی چه غیر پزشکی اینجا بپرس من کمکت میکنم چون خودم همین درد و بیماری رو دارم.
سابینا عزیز پست قبلیم رو خواستی جدا جواب بده و این یکی رو جدا.
می تونی اسم دارو های محمد و دوزشون رو به من بگی؟.
دارویی که معمولا برای وسواس فکری و اظطراب استفاده میشه سرترالین یا با نام تجاری آسنترا هست که باعث افت شدید میل جنسی میشه.شاید 30 روز هم تمایل جنسی وجود نداشته باشه که برای آقایان کاملا صادقه.
داروی فلووکستین هم مثل همین دارو است اما عکس است.برای خانم ها شدیدا افت میکنه و برای آقایان کمتر.
بهم کامل و دقیق بگو کمکت کنم.![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)