به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 86

Threaded View

  1. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 اسفند 97 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-20
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    7,354
    سطح
    57
    Points: 7,354, Level: 57
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 280 در 139 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور

    سابینا عزیز من هم دقیقا بیماری محمد رو دارم ولی سنم ازش کمتره.
    اینو بهتون بگم اون واقعا دوستتون داره ولی در مرحله ای داره ازدواج میکنه که در میانه های این مشکله.
    بیماری محمد افسردگی مزمن و در برخی از روزها افسردگی اساسی هست.من افسردگی و فوبیا اجتماعی و اظطراب و وسواس فکری دارم که روزانه ۷ نوع دارو مصرف میکنم.
    من وقت نکردم این تاپیکو بخونم اما چند نکته میگم که احتمالا باید دیده باشید و عوارض این دارو هاست:
    شل شدن عضلات.
    خواب الودگی بالا و میزان خواب بالا.
    اضافه وزن زیاد.مثلا ۲۰ کیلو در عرض ۲ ماه.
    خشکی دهان و لرزش دست و کم تمرکزی.
    بیخیالی نسبت به برخی کارها که البته بیخیالی نیست ناتوانی هست که این بیماری درست میکنه.
    تا قدری فوبیا اجتماعی و جمع هراسی.
    ترس از اعتماد به نزدیکترین افراد.
    خواب بد موقع و زیاد.مثلا ۱۴ ساعت در طول ۲۴ ساعت.
    پایین امدن میل جنسی که در واقع نباید بگیم میل باید بگیم کم کاری دستگاه تولید اسپرم.
    بی میلی به اینده.
    کم حرفی و یا مشکل بریده بریده صحبت کردن.
    نرسیدن به بهداشت مثلا ۷ تا ۱۰ روز حمام نکردن.
    کوتاه نکردن مو و ریش.
    افکار خود ازاری اما نه شکنجه.بلکه فکر خودکشی به دلیل پوچی زیاد.
    و...
    که اگر خواستید بیشنر توضیح میدم.
    اما این رو برادرانه خدمتتون بگم اگر ایشونو حمایت کنید حتما ماحصل خوبی براتون داره.محمد بیماره و هیچی بدتر از بیماری روحی نیست.کنارش باشید چون این بیماری دایمی نیست.
    محمد حتما حتما حتما دلش مهربانه و بهتون قول میدم روزی طوری از پرستاریت تشکر کنه که باورت نمیشه.
    اون دوستت داره بسیار.
    کنارش بمون.
    هر سوالی داری چه پزشکی چه غیر پزشکی اینجا بپرس من کمکت میکنم چون خودم همین درد و بیماری رو دارم.

    سابینا عزیز پست قبلیم رو خواستی جدا جواب بده و این یکی رو جدا.

    می تونی اسم دارو های محمد و دوزشون رو به من بگی؟.
    دارویی که معمولا برای وسواس فکری و اظطراب استفاده میشه سرترالین یا با نام تجاری آسنترا هست که باعث افت شدید میل جنسی میشه.شاید 30 روز هم تمایل جنسی وجود نداشته باشه که برای آقایان کاملا صادقه.
    داروی فلووکستین هم مثل همین دارو است اما عکس است.برای خانم ها شدیدا افت میکنه و برای آقایان کمتر.
    بهم کامل و دقیق بگو کمکت کنم.

  2. 4 کاربر از پست مفید footer تشکرکرده اند .

    footer (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 دی 94, 23:56
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. افراد سمعی ،بصری، لمسی و حسابگر
    توسط گفتار نیک در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 مرداد 92, 17:14
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  5. نیاز به کمک فوری دارم ( بی توجهی، مشکل جنسی و بی مسئولیتی نامزدم )
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 171
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 11:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.