مدیران اگر مخفی می آیند به خاطر استفاده از ابزارهای مدیریتی و ویرایش پستها و رصد ip ها و ... است
تعجبم از اونهایی است که شهامت و شجاعت available ----دیده شدن ( موجود بودن) -----را ندارند و خود را مخفی می کنند

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
مدیران اگر مخفی می آیند به خاطر استفاده از ابزارهای مدیریتی و ویرایش پستها و رصد ip ها و ... است
تعجبم از اونهایی است که شهامت و شجاعت available ----دیده شدن ( موجود بودن) -----را ندارند و خود را مخفی می کنند
بالهای صداقت (پنجشنبه 11 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)