به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 90 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,537
    سطح
    22
    Points: 1,537, Level: 22
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج آری یا نه !!!!!!!!!!!!!!!

    عرض سلام و ادب خدمت مدیران و اعضای تالار همدردی .

    من ----- 25 ساله از یکی از شهر های ایران هستم . خواستم که دوستان عزیز من را در مورد این مشکل کمک کنند . من این مشکل را خدمتتان توضیح می دهم .

    من از زمان که دیپلم گرفتم بر طبق شرایط موجود به سر کار رفتم به عنوان کارمند در یک شرکت. و فوق دیپلم را گرفتم و وارد مقطع کارشناسی سال 1386 شدم در دانشگاه هم با دختری اشنا شدم . که با هر شرایط که وجود داشت رابطه ای به وجود اومد البته از اول با در جریان بودن خانواده ها . به حال علاقه ای به وجود امد حالا خواسته یا نا خواسته این رابطه همچنان ادامه دارد .

    من دو بار به خواستگاری رفتم که بار اول سر مهریه (110) اتفاق نظری داشتیم با که یه وقفه بوجود اومد و بار دوم همه چیز حل شد و تاریخ عقد رو تعیین کردیم . بعد مادرم که با صحبت دیگران و ایراداتی که الان هم وقتی بهش فکر می کنه خودش هم میگه منطقی نبوده گرفت اون هم از خانواده دختر (( هیچ گونه ایرادی از دختر نگرفت و می گه که ایراد نداره )) فقط از خانوده ایراد گرفت می گفت که از طریقه زندگی کردن مادرش راضی نیستم .
    لازم ذکر می باشد که من دختر از نظر فکری باهمدیگر مشابه و تو این حدود 4 سال یک بار هم مشاجره نداشتیم .الان هم دختر خیلی ناراحته و فامیل اون هم از این ماجرا با اطلاع هستند .

    خلاصه می کنم کلامو الان بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق با شرایطی روحی برای من و دختر من دچار دوگانگی شدم . الان مادرم راضی و خانوده دختر هم در مسیر راضی کردن در پیش دارم .

    الان کارمند و مدرس دانشگاه هستم آپارتمان در حال اماده شدن هست و فوق لیسانس هم گرفتم (ترم آخر) .
    دختر هم لیسانس و الان هم در شرکت قبلی من گذاشتمش سر کار جای خودم
    بعضی اوقات هم این فکر به ذهنم می رسه که شاید در اینده بهتر از این هم گیرم بیاد (نظر برادرم)می گه که ارزش تو بیشتر هست !!!!!!
    حال با این شرایط از مشاوران و دوستان عزیز تقاضا دارم من را در انتخاب تصمیم صحیح کمکم کنند...

  2. 5 کاربر از پست مفید ali0125 تشکرکرده اند .

    ali0125 (چهارشنبه 17 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.