سلام
من 2 سالی هست که طلاق گرفتم و متاسفانه مردانی به من پیشنهاد دوستی میدن که صاحب زن و زندگی هستن.واقعا خسته شدم.
تشکرشده 46 در 14 پست
سلام
من 2 سالی هست که طلاق گرفتم و متاسفانه مردانی به من پیشنهاد دوستی میدن که صاحب زن و زندگی هستن.واقعا خسته شدم.
small fry (سه شنبه 09 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)