سلام به همه دوستان
من عضو جدید این سایتم و درست نمی دونم باید چی رو کجا بنویسم
اینکه من وارد این سایت شدم نیاز به همفکری و مشاوره است پس خواهش می کنم کمکم کنید خواهش می کنم
من 28 سال سن دارم فوق لیسانس هستم و آدم نسبتا مذهبی و سخت گیری در مورد روابط دختر و پسرم چند وقتی مه با یه آقا آشنا شدم 25 ساله فوق لیسانس ما اول فقط بابت کار با هم صحبت می کردیم و اگه مشکلی پیش میومد به هم کمک می کردیم و متوجه شدیم که ما خیلی باهم نزدیکیم از نظر فرهنگ و خیلی چیزای دیگه خانواده های هم رو خیلی خوب می شناسیم و شناخت نسبتا خوبی از هم داریم
اما اون فعلا نمی تونه ازدواج کنه من در مورد سن با مشاور صحبت کردم و ایشون گفتن چون شما به سنی رسیدین که هردوتون عاقل هستین و به استانداردهای لازم رسیدین
اما من مدتی که احساس گناه می کنم خیلی ناراحتم به خصوص که اون خیلی با احساس با من حرف میزنه ، نمی دونم دارم دیونه میشم من هم خیلی دوسش دارم
اما اون میگه من خیلی سردم احساس ندارم ، کی دونم چرا این فکر رو می کنه چون من خیلی رسمی حرف می زنم
تورو خدا کمکم کنید تورو خدا