سلام دوستان اميدوارم سال خوبي داشته باشين
توي اين عيدي به مشكل برخوردم
راستش همسرم از باجناقش بدش مياد . امروز قرار بود با پدر و مادر و خونواده برادرم بريم خونه خواهرم . همسرم هم همش ميگفت من نميام تو ميخاي برو دخترمون هم نبر.
منم به مامان و بابام گفتم كه احمد خسته است و شب هم بايد بره سر كار اونها هم همش مي گفتند بذار خوب استراحت كنه. دير بياين
من موندم من و خواهرم چيكار كنيم اينها خوششون از هم نمياد ؟
حالا اين وسط به بقيه چي بگم مخصوصا خواهرم كه ميگه خيلي وقته خونه ما نيومدين ؟و تا حالا چند باره كه دعوتشونو رد كرديم ؟
بگم از دست شوهرت ناراحته ؟ ميترسم اون هم بهش برخوره ؟
نميخوام رفت و آمدهامون قطع بشه. مثل خواهر برادرهايي كه سالها با هم قهرند و كاري به كار هم ندارن








علاقه مندی ها (Bookmarks)