دوست عزیز محمد ۸۹
خیلی خوبه که شما هم مانند تمام دوستان وارد مراحل بحث میشید و نظراتتونو عنوان میکنید ..اما خاطر نشان میکنم حتما کل تاپیک ستاره عزیز رو بخونید ..ایشون خودشون رو مورد اتهام قرار دادند ...پس دیگه شما نباید ازشون سوالات دو پهلو و تهاجمی کنید ! چون نتیجه ایی در برنداره و از بحث اصلی منحرف میشید !
در ضمن عقاید هر شخص به نوبه خودش محترمه
در مورد سوالا اخر که از ستاره عزیز پرسیده بودی ..جوابش خیلی راحته ..بله به این هم میتونه برسه ..به سادگی تموم ...زندگی مردم در دنیای مجازی تحول شدیدی پیدا میکنه و بیشتر وقت به سقوط منجر میشه ..پس در دنیای واقعیت به راحتی همه چی دست یافتنی !!
در مورد مثال ترازوتم خیلی جالب بود اما کمی خارج ...ترازو بین مادیات و معنویات قرار داره نه فقط تو مادیات !
======
ستاره عزیز .
گفتی چرا تشکر میزنید ...خب باید بگم همیشه هر حرف برای خودش جای تامل داره ..پس فردی که اونو میخونه بسته با اندیشه و مهارت خودش برداشت میکنه از اون متن ..اگه براش مفید باشه تشکر رو میزنه ..!!
توی پست ۱۱۶ شما که طولانی هم بود باید بگم حرفای زیادی خوابیده بود ...با اینکه توی لحظه ایی خاص ازت اومده بیرون اما بهت پیشنهاد میکنم خودت دوباره قشنگ بخونیش ...میدونی چرا ؟؟؟ چون راه حل بسیاری از خواسته هات اون تو قرار داره !! وجودت خیلی چیزا رو قبول کرده اما تو داری هنوز باهاش مقابله میکنی ..این اتفاق برات تجربه های خوبی به ارمغان اورد ..شاید الان بهش چقدر تلخ بود ولی در اینده دو زندگیت تاثیر چشمگیری داره !! پس خوب متن خودتو بخون
و اینگه بهتره زود قضاوت نکنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)