من 1 مشکل خیلی بزرگ دارم،ادم ظاهربینی هستم،چکار کنم اینجوری نباشم،به همین خاطر تو زندگیم ضربه جبران ناپذیری خوردم،الانم که نامزد کردم باز ظاهربینی برام مشکل ایجاد کرده،میشه باهام همفکری کنین؟