من 1 مشکل خیلی بزرگ دارم،ادم ظاهربینی هستم،چکار کنم اینجوری نباشم،به همین خاطر تو زندگیم ضربه جبران ناپذیری خوردم،الانم که نامزد کردم باز ظاهربینی برام مشکل ایجاد کرده،میشه باهام همفکری کنین؟
تشکرشده 29 در 14 پست
من 1 مشکل خیلی بزرگ دارم،ادم ظاهربینی هستم،چکار کنم اینجوری نباشم،به همین خاطر تو زندگیم ضربه جبران ناپذیری خوردم،الانم که نامزد کردم باز ظاهربینی برام مشکل ایجاد کرده،میشه باهام همفکری کنین؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)