به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 شهریور 91 [ 13:00]
    تاریخ عضویت
    1389-10-07
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    2,630
    سطح
    31
    Points: 2,630, Level: 31
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    114

    تشکرشده 118 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Talking چه جوری به روزای شیرین اول برگردیم

    روزای اول ازدواجمون با این که مشکلات زندگی بیشتر بود خییییلی شادتر و راضی تر بودم حتی حس میکنم همسرم هم عاشق تر بود!!!چند روزه دلم واسه اون روزا تنگ شده خوب درسته که بخشی از اون نشاط و شادابی روزای اول واسه تجربه ی تازه ی زندگی بود ولی انصافا منم خیلی تغییر کردم
    تصمیم دارم به روزای شاد گذشته برگردم
    هرکاری اون روزا واسه همسرم انجام می دام و الان کم شده یا اصلا نیست!یا حتی کارایی که واسه خودم می کردم...
    مثلا :محاااااال بود بزارم با لباس نامرتب منو ببینه آرایشم که اصلا واجب بود
    وقتی میدیدمش( حتی اگه 1 ساعت بود ندیده بودمش )ذوق میکردم و ذوقمم پنهون نمی کردم
    زیاد واسش پیامک عاشقونه میفرستادم اصلانم برام مهم نبود که جواب نده با خودم می گفتم حتما مشغوله
    مدام سعی می کردم شادش کنم
    واسش کادوهای کوچولو میگرفتم مثلا یه شمع قلبی کوچولو یا حتی یه خودکارجالب و...
    خودمم خیلی با احساس تر بودم با دیدن گل و بارون و نسیم با همه ی وجودم ذوق می کردم اگه میرفتیم گردش هر جا که بود ابراز خوشحالی می کردم تو دشت و صحرا اگه بود میدویدم جیغ می زدم شعر می خوندم پامو تو جوی آب می کردم به اون آب می پاشیدم و...
    میزاشتم شیطونی و بچه گیمو ببینه و اونم از اینهمه انرژی کیف می کرد
    دلخوریامو زود زود فراموش می کردم
    گاهی خودمو براش لوس می کردم
    و گاهی مثل یه بچه نازشو می کشیدم
    زیاده خییییییییلی زیاده
    باورم نمیشه که بعد 3 سال همه ی اینکارا رو یا کم رنگ کردم یا کنار گذاشتم!!عین یه بچه ی شاد بودم و الان بچه گیموکنار گذاشتم
    باید و می خوام که به روزای اول برگردم
    شمام اگه همین نظر رو دارید بگید و بگید چی کار می کردید و تکرارشون کنید


  2. 5 کاربر از پست مفید bahar89 تشکرکرده اند .

    bahar89 (شنبه 21 اسفند 89), fahimeh.a (دوشنبه 04 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زن بودن - آموزشی مداوم ...
    توسط veis در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 96, 19:16
  2. بیاموزازهرآنچه میبینی.....
    توسط ویدا@ در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 19:00
  3. آموزش رانندگی
    توسط رایحه عشق در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 11:23
  4. آموزش هاي برنو گرونينگ
    توسط raha در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آبان 90, 01:37
  5. مشكل آموزش درست گرفتن مداد به نوآموزان پيش دبستاني
    توسط SEPEHR82 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 مهر 87, 12:48

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.