سلام نمیدونم چرا نمیتونم اروم بگیرم همش دوست دارم راجع به مشکلاتم درد دل کنم چیکار کنم انقد بد شانسممممممممممممممممممممم مممممممممممممم
راستش من اصلا دوست ندارم حسودی کنم اما نمیدونم چرا روزگار سر سازش با من نداره
چرا برادر خاهرام باید انقددددددد خوشگل باشن ولی من........... یه صورت معمولی
چرا هرجا میریم همه میگن تو چرا انقد با خانوادت فرق داری یعنی چرا من..........
وای خدا من خیلی اجیامو دوس دارم ولی چرا من با اونا فرق دارم
به خدا خسته شدم دوست دارم یه بارم شده بقیه پیش من نگن دوتا اجیات خیلی خوشگلند تو شبیهشون نیستی.
این از شوهرم که یک بار نگفته خوشگلی
این از مادرم که همش به من میگه مثل پسرایی
این از مردم
من زشت نیستم اما به اندازه خاهرام خوشگل نیستم.اخه اونا خدایی تو صورتشون فقط زیبایی طوری که بعضی اوقات محو تماشاشون میشم.
موندم منم خاهرشونم ولی چرااااااااااااااااااااااا ا








علاقه مندی ها (Bookmarks)