فقط میتونم بگم توی گوشی شوهرم کلی شماره از دختر دیدم و پیامایی که بینشون ردوبدل شده بود....چیکار کنم؟ دارم داغون میشم
تشکرشده 0 در 0 پست
فقط میتونم بگم توی گوشی شوهرم کلی شماره از دختر دیدم و پیامایی که بینشون ردوبدل شده بود....چیکار کنم؟ دارم داغون میشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)