به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 اسفند 90 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,948
    سطح
    26
    Points: 1,948, Level: 26
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 24 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    زودرنج و حسود کاش می شد همسر و ادم خوبی می شدم

    قبل از هرچیز بگم مدتها بود که دنبال یه همراز و همدل می گشتم و خوشحالم که شماهارو پیدا کردم اینهم یه لطف الهی به من بد بنده بود امیدوارم یه روز از پست به نتیجه رسیده ها باهوتون حرف بزنم
    من نمونه بارز یک انسان تک بعدی در بعد منفی هستم یک انسانی که به معنای واقعی از خودش و رفتارهاش شرم داره و از وجودش متنفره
    32 سالمه 4 ساله ازدواج کردم و یک دختر یک ساله دارم
    شوهرم مرد خوبیه در واقع مرد خیلی خوبیه که تو این 4 سال منو تحمل کرده...از 18 سالگی دوست داشتم ازدواج کنم اما 29 سالگی به آرزوم رسیدم خیلی دعا و توسل کردم خیلی سختی کشیدم اما حالا که بدستش آوردم دارم خیلی راحت خرابش می کنم...خجالت می کشم بگم اما من ظاهرا یک نخبه ام رتبه اول کنکور ارشد و دانشجوی سال آخر دکتری تخصصی در یکی از بهترین دانشگاههای کشوراما باور کنید به اندازه یک بی سواد که نه حتی یک عقب مانده هم دانش و مهارت زندگی کردن متاسفانه ندارم باور کنید یک خانم بی سواد 14 ساله دهاتی خیلی خیلی بهتر از من هنر زندگی کردن داره
    کتابای زیادی خوندم سخنرانی مقاله تا دلتون بخواد شاید چیز زیاد بفهمم اما متاسفانه اصلا فهمیده نیستم
    به شوهرم محبت می کنم بهش احترام می ذارم و حقیقتا خانواده شو دوست دارم و تا الان که به لطف خدا کوچکترین بی احترامی بهشون نکردم اما تا جایی که بتونید تصور کنید اگه رنجشی از همسرم یا خانوادش داشتم به بدترین شکل ممکن که مطمئنا نمی تونید تصور کنید با توهین و ناسزا و داد و فریاد بیان کردم خجالت اوره خودم می دونم ... اونقدر که بعدش رنجشه فراموش شده و روزهای بعدی به عذرخواهی ها و ندامت کاری های من سپری شده
    شب عروسیمو خراب کردم تا صبح داشتم گریه می کردم همش بخاطر توقعات ریاد از دیگران انگار همه باید اینجور که من می خوام رفتار کنن انگار من نباید بعنوان یک انسان با بدیهای دیگران روبرو بشم و ببخشم و تحمل کنم و رشد کنم
    حسود هم شدم چند روز پیش نامزدی خواهرشوهرم بود نمی دونید چی به سر شوهر بیچارم آوردم همش بهونه بود ناراحت ازین بودم که چرا اون زودتر از خواهر من ازدواج کرده...شرم اوره اما این در حالیه که قبل از ازدواج هرکی ازدواج می کرد سجده شکر می ذاشتم و برای خوشبختی ش نماز می خوندم اما الان....
    متاسفم که دارید مطلب ادم به این مزخرفی رو مطالعه می کنید اما واقعیت اینه که من اینی که هستم و دوست ندارم می خوام عوض شم چندبار مشاوره رفتم زشتی اخلاق و کردارم مدتهاست فکر منو اشغال کرده اما نمی دونم چرا وقتی از موضوعی رنجیده خاطر می شم یک بمب در درونم ایجاد می شه که انگار باید همون وقت منفجر بشه وگرنه انگار شب هرگز صبح نخواهد شد و متاسفانه حاصل این انفجار...برام مهم نیست تقصیر کیه گیرم در بدترین حالت من محق که البته اعتراف می کنم همیشه من مقصر بودم و همه دعواها بخاطر برداشت های منفی و اشتباه و حساسیت های بی مورد من بوده ...
    بنظرتون راهی برای این دفع شیطان درون من که خودم پرورشش دادم وجود داره...اگه می تونید کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید هلینا تشکرکرده است .

    هلینا (جمعه 13 اسفند 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یه سوال مهم (نمیدونم چجوری خودمو از انزوا بیرون بیارم)
    توسط *مهر* در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اسفند 96, 01:59
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  3. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.