چقدر جان گداز.درکت می کنم از دست دادن یار خیلی سخته مخصوصن که بدونی با یه نفر دیگست.ولی توجه کن اهدافتون
فرق داشت،تو دنبال شریک بودی اون دوستی.به هر حال این نیز بگذرد.یا ز رحمت ببندد در دیگری ز حکمت گشاید دری.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
چقدر جان گداز.درکت می کنم از دست دادن یار خیلی سخته مخصوصن که بدونی با یه نفر دیگست.ولی توجه کن اهدافتون
فرق داشت،تو دنبال شریک بودی اون دوستی.به هر حال این نیز بگذرد.یا ز رحمت ببندد در دیگری ز حکمت گشاید دری.
فرهنگ 27 (پنجشنبه 12 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)