[align=justify]با عرض سلام و خسته نباشید
من دختری 2 سال و شش ماهه دارم. با اینکه خیلی سعی در آرامش خود او و خانه دارم ولی او کمی پرخاشگر است و با داد و عصبانیت حرف می‌زنه و هرکاری که خودش بخواد انجام می‌ده و خیلی کم پیش میاد که به حرف من گوش بده و اگر اونو لفظی دعواش کنم و یا عصبانی بشم آنقدر گریه می‌کنه که آروم کردنش با خداست. و یا اگر کاری که دلش می‌خواد انجام نشه!! گریه کردنش بیشتر منو اذیت می‌کنه چون به هیچ وجه نمی‌تونم آرومش کنم. کمی ‌لجبازه. و من نمی‌دونم وقتی لجبازی می‌کنه چطور باهاش رفتار کنم که حرفم رو گوش کنه.

از راهنمایی شما ممنون می‌شم.[/align]