به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 مرداد 88 [ 15:55]
    تاریخ عضویت
    1386-12-14
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    5,495
    سطح
    47
    Points: 5,495, Level: 47
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    169

    تشکرشده 176 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اینجا میدون تره باره یا حاجی ارزونی ؟ سواکن و جدا کن

    1- ما در تهران یک سری میادین تره بار داریم که قیمتهاشون مناسب و ارزونه اما جنساشون رو درهم میدن اونهم چه درهمی ، بعضی ها هم میوه فروشی های سواکن و جداکن راه انداختن ، ترکیب اینها هم حاجی ارزونی ها و... هر چقدر پول بدی آش می خوری ، اگه مهمون خاص دارید ترجیحا از تره بار خرید نکنین و برید سراغ سواکن و جداکن ی ها
    2- یکی از خصیصه های خوب نوع ماها اینه که معمولا کارها رو خوب شروع میکنیم
    اما چون ادامه اون مستلزم داشتن راهبرد (استراتژی) ، طرح اقدام و برنامه ریزی دقیق هست و البته عوامل موثر دیگه ای نظیر تداوم انگیزش و پشت کار و ...
    نوعا اونها رو اگه ابتر رها نکنیم لا اقل نتیجه و محصول و مطلوب نهایی رو از اونها برداشت نمی کنیم
    مثال : به عنوان مثال در نظر بگیرید چند درصد دانش آموزان در کودکی آرزوهای رنگارنگ خلبانی و پزشکی و مهندسی و .. به زبون میارند ( و فقط به زبون میارن بدون اینکه این علاقه اعتبار سنجی بشه و در راستای اون برنامه ریزی و سوق کودک به سمت هدف و ..) و در سالهای بعد فقط بدون اینکه هیچ احساسی نسبت به اون آرزو داشته باشند فقط در محافل خودمونی از آرزوی بچه گانشون یاد می کنن .
    حقیقتا صرف نظر از اینکه شخصا و تا کنون برنامه ای مدون و مشخص برای کم و کیف حضور در تالار برای خودم ترسیم کرده یا نکرده باشم ( تا لا اقل از افراد فوق نباشم ) به نظرم بایستی نگذاریم این بلا سر این تالار، که نه سر نوشته ها و مطالبش بیاد .

    3- من و شما در تالار همدردی مشکلاتمون رو مطرح می کنیم و پاسخ می گیریم و بعضا ممکنه سوالاتمون به پاسخ مطلوبمون ره پیدا نکنه ، اما آیا تالار از مصادیق تره باره که برای موارد خاص نتونیم از اون بهره بگیریم ؟ نظر من اینه که اینطور نیست و شما با قدری حوصله و تامل و البته بالا بردن سطح مطالعه و آگاهی خودتون تا اندازه های یه مشاوره خصوصی می تونید ازش استفاده کنید و با فواید بسیار. سطح بهره برداری شما متناسب با میزان دقت گروه گردانندگان تالار در راهبری پستها و نوشته هاست !!
    حالا آیا به نظر شما هر پستی در تالار باید به جواب برسه؟

  2. 2 کاربر از پست مفید آرمانخواه تشکرکرده اند .

    آرمانخواه (یکشنبه 01 اردیبهشت 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 دی 95, 16:19
  2. شب لیلة الرغائب ,شب آرزوها
    توسط taraneh89 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 اردیبهشت 92, 22:27
  3. دختر آرزوهای من... ازدواج فاميلي و نگراني
    توسط beegharar در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 مرداد 91, 20:25
  4. زندگی آرزوهای من این نبود
    توسط یثنا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 تیر 90, 11:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.