اینکه اصلا بین راه صحبت نکنی که نمیشه..
یادت باشه که خانمت بهت چی گفت... گفت مثل موقعی که مشهد بودیم باهم رفتار کن..
اگر هیچ حرفی نزنی که خیلی سرد برخورد میکنی اینجوری.. نه شور شور نه بینمکه بینمک
تشکرشده 267 در 88 پست
اینکه اصلا بین راه صحبت نکنی که نمیشه..
یادت باشه که خانمت بهت چی گفت... گفت مثل موقعی که مشهد بودیم باهم رفتار کن..
اگر هیچ حرفی نزنی که خیلی سرد برخورد میکنی اینجوری.. نه شور شور نه بینمکه بینمک
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)