اینکه اصلا بین راه صحبت نکنی‌ که نمی‌شه..

یادت باشه که خانمت بهت چی‌ گفت... گفت مثل موقعی‌ که مشهد بودیم باهم رفتار کن..

اگر هیچ حرفی‌ نزنی‌ که خیلی‌ سرد برخورد میکنی‌ اینجوری.. نه شور شور نه بینمکه بی‌نمک