به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question وقتی عصبانی میشی وناامید از همه جا چکار میکنی؟

    اسم تاپیک کاملا مشخصه ...
    از دوستان خواهش میکنم بیان و نظراتشونو بگن ...اصلا تعارف نکنن ...
    [size=x-large]وقتی که اگه از همه جا نا امید بشی و دنیا برات تنگ بشه....و عصبانی باشی چکار میکنی؟
    [/size]

    در مورد خودم اصولا همه دوستام وقتی ناامید میشن به من یه سری میزنند ولی من به شخصه ....وقتی از همه جا ناامید میشم ...کسی رو ندارم که باهاش راحت باشم ...اینو میگم واقا واقیعت داره واین جدا سخته ..
    پس من چیکار باید بکنم ...!
    گاهی میرم در ارتفاعات در تاریکی و شهرو از اونجا تماشا میکنم ...اما اکه در اون لحظه عصبانی باشم ...همون جا که هستم شروع میکنم فریاد زدن ...یه بار بخاطر همین فریادم گرفتنم....بعد از اون
    یه احساس خاصی دارم ...خیلی ساکت میشم ...دراز میشم همون جایی که هستم ...فرقی نمیکنه کجا باشه ...تو خاک یا اب ..دراز میشم و به اسمون نگاه میکنم....
    اگه سیگاری بودم حتما یه سیکار در اون لحظه میکشیدم اما خب چه میشه کرد نیستم ....
    میمونم تا همون جا تا زمان بگزره و.... گاهی هیچی حس نمیکنم ....وقتی پا میشم کاملا تهی هستم وهیچ احساسی ندارم ..انگار که اصلا وجود ندارم ...نمیدونم گاهی تا چند ساعت طول میکشه اما یه حس خیلی خاص دارم ...دیگه چیزی برام اهمیت نداره ..دیگه چیزی برام رنگی نداره ....
    ای بابا .....تازه این فقط یه کوچولوشه ....
    لاقربطا

  2. کاربر روبرو از پست مفید iMoon تشکرکرده است .

    iMoon (شنبه 23 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. این همه کار و فعالیت و سختی و زندگی...آخرش که چی؟!
    توسط mmr در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 خرداد 95, 13:04
  2. وقتی باهات با بی احترامی برخورد میکنن،چطوری باید واکنش بدی؟
    توسط merlin در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 22:03
  3. چرا اینقدر عصبی؟چرا اینقدر عصبانی؟
    توسط کاربر19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 24 مرداد 93, 12:06
  4. وقتی دلت میگیره چکار می کنی؟
    توسط فروغ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آبان 87, 10:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.