به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 164

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: ( کمک کنید تغییر کنم >>> (شوهرم تركم كرده و ......... )

    imoon عزيز اين كارو يه بار مي خواستم بكنم . دقيقا حرفايي رو كه بهم زدي بهش گفتم . و بهش گفتم فقط يه بار بياد تا آخرين بار مثل دو تا آدم حرفامونو بزنيم .
    به هيچ عنوان قبول نكرد و گفت از نظر اون همه چي تموم شده است . و تمايل نداره ديگه اصلا و به هيچوجه منو ببينه . گفت هر حرفي داري پاي تلفن بزن .
    دقيقا عين كلمات تو رو بهش گفتم و فقط خواستم كه يه ماه يا حداقل يه هفته با هم دوباره زندگي كنيم . به همه اشتباهاتمم اقرار كردم و گفتم ديگه تكرار نمي كنم . و يه كمي هم از ايراداي اونو گفتم چون بچه ها گفته بودن به هيچ عنوان سعي نكن ازش ايراد بگيري ولي با اين حال يه اشكالات اونم بهش گفتم ولي در نهايت گفت من همه اينا رو قبول دارم ولي بر نمي گردم به هيچ عنوان حتي يك ساعت ديگه برنمي گردم . ما دو تامون اشتباه كرديم ولي الان ديگه وقت برگشتن نيست .

    گفت بيخود ديگه به من و برگشتم فكر نكن . من همه اشتباهاي تو و خودمو مي دونم و مي دونم كه تو اين مدت خيلي از اشتباهاتو پي بردي و درست كرديوديگه تكرار نمي كني ولي متاسفانه با اين كه ناراحت مي شي ولي مجبورم بهت بگم من هيچ احساسي به تو ندارم ديگه و كسي رو هم كه بهش احساسي ندارم پيشش زندگي نمي كنم.

    اونروز اصلا التماسش نكردم و خيلي هم منطقي حرف زدم و اونم منطقي حرف زد . گفت ببين يه حرمتايي بين ما و خانواده هامون شكسته شده كه ديگه قابل برگشت نيست . من مي دونم كه تو از اين به بعد با هيچ مردي حتي حرفم نمي زني ولي متاسفانه نمي تونم گذشتتو ببخشم و دائم دارم به اين فكر مي كنم كه چه اتفاقاي ديگه اي ممكنه بين شما افتاده باشه . متاسفم شايد همونجور كه مي گي دارم اشتباه فكر مي كنم و چيزي بينتون نبوده ولي من چيكار كنم اين افكار منو از پا در آورده و هيچ جوريم از مغزم نمي ره بيرون.

  2. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (شنبه 23 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. میخوام تغییرکنم...
    توسط tamanna139269 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:43
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.