به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    لوس بار اومدم و احساس گناه شدید دارم

    دوستان خوبم
    من دو تا برادر بزرگتر دارم و تنها دختر خانواده هستم. مادرم قبل تولد من خیلی می خواست من دختر باشم و حتی اسمم رو هم انتخاب کرده بود ( اون زمونها سونوگرافی نبود ) . این باعث شد پدر و مادرم منو به شدت لوس و متوقع بار بیارن . به دلیل ظاهر جذاب هم از همون کودکی این احساس بهم داده شد که یکتا هستم و ...، هر چیزی که می خواستم حتی اگه در توان خانواده نبود براورده می شد، به راحتی هر چی دلم می خواست بی ملاحظه می گفتم و حتی اگه بی احترامی می کردم به پدر و مادر این تحمل می شد و برخورد نمی شد متاسفانه
    بعد ها که بزرگ شدم در اجتماع از همون بچگی ضربه زیادی دیدم چون بسیار رک و بی مهارت بار اومده بودم، همچنین در خانه با بالا رفتن سنم پدر و مادر از من توقعاتی داشتن که من از عهده شون برنمی اومدم و بنابراین بویژه از طرف مادر مدام سرکوفت شنیدم
    بنابراین متضاد بار اومدم و برخلاف ظاهر قدرتمند و مغرور باطنی دارم که در بعضی مواقع بسیار شکننده هست و مدام عذاب وجدان و احساس گناه دارم
    مثلا زمانی که با نامزدم میونه م خوب بود و با هم خوش می گذشت تو دلم عذاب می کشیدم که مادرم تنهاس و من خوش می گذرونم ، در حد گریه ناراحت می شدم
    روز دفاعم همه تشویقم کردن و بهترین نمره رو کسب کردم و مراسم عالی بود شبش به جای اینکه خوشحال باشم گریه می کردم به طرز مرموزی احساس عذاب وجدان و گناه داشتم انگار کار بدی کرده بودم
    اینطوری موفقیت هام در زمینه تحصیلی فقط یکی دو روز منو خوشحال کرده و بعدا عادی شده
    مدام خودمو با دیگران مقایسه می کنم و می گم ببین فلانی خوشبخته من نیستم بهمانی اینطوریه من نیستم
    مدام خودمو سرزنش می کنم
    و کمال گرا هم هستم
    البته همیشه روی این موارد کار می کنم و الان یک مقدار بهتر شدم ولی خوب دوست دارم با راهنمایی شما دوستان این مسائل رو بیشتر رفع کنم بویژه عذاب وجدان
    یه اتفاقی هم برام در 19 سالگی افتاده که اعتقادی بوده و بعد از این اتفاق هم زیاد نتونستم از زندگیم لذت ببرم
    می بخشید از این شاخه به اون شاخه می پرم سخته بیان مشکلات فردیم !
    The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. 2 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (پنجشنبه 21 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.