این دقیقاً پیامد روابط پیش از ازدواجه کهداکنگیر میشه و زندگیها رو به مخاطره میکشونه .نوشته اصلی توسط mah.sa
بعضی وقتا احساس میکنم دارم همش ازش انتقاد میکنم نکنه این انتقادهای من باعث بشه احساس بدی بهش دست بده و فکر کنه که خوب نیست و همیشه محکومه! با این وجود من چکار باید بکنم؟
درست تشخیص دادی ، اگر ادامه پیدا کنه ، اعتماد به نفسش را خواهی گرفت ، یا اینکه از شما می بره ، لطفاً روی ویژگیهای مثبت زوم کنید . به این فکر کنید که شما هم از دید ایشون خیلی اشکالا ممکنه داشته باشید اما به روی شما نمیاره ، چون شما هم کامل نیستی . کمی هم از دریچه دید ایشون دنیا را بنگرید .
سعی کن انتظاراتت را به حداقل و تعادل برسونی .
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)