سلام ، وقتتون بخیرنمی دانم کار من اشتباه بوده یا ایشان
ببینید نه شما بد ایشان را می خواهید و نه ایشان بد شما را.بنابراین هر دو کاری انجام داده اید که گمان می کردید درسته.اشکال کار اینجاست که شیوه ی فکری شما با طرف مقابلتان متفاوت است.
نمی شود انتظار داشت که هر دو طرف تماما با یکدیگر در تعامل فکری باشند و همیشه اختلاف عقیدتی وجود دارد
این شمایید که تصمیم می گیرید این اختلاف قابل حل یا قابل تحمل از سمت شما هست یا نه؟!
ارادتمند
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)