خانوم blue sky عزیز سلام.
با اجازه بقیه خانوم دکترای تالار باید بهتون بگم حتی همین حسه شما هم خیلی طبیعیه.
چون شما بیشتر از شوهرتون نگران هستین و بیشتر از ایشون زمان واستون مهمه. اصلا تو این شرایط به فکر اینا نباشید.
حالا وقت زیاد دارین که شوهرتون بیاد جلو و شما ناراحت بشین و .....
الان چیزای مهمتری هست. مقاله هایی که گرفتین بخونیین. تاثیر استرس و ناراحتی رو هم حتما نوشتن.
پس بهشون عمل کنید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)