به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 87 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1386-11-24
    نوشته ها
    125
    امتیاز
    5,050
    سطح
    45
    Points: 5,050, Level: 45
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 99 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ای خدا! نمی خوام زنده بمونم این چیز زیادیه ؟؟؟

    سلام
    من یه مشکلی دارم که خیلی من را عذاب میده دیگه ازدنیا سیر شدم از زنده بودنم عذاب میکشم روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنم هر کسی که از دنیا رفت میگم کاش من به جای اون بودم مرگ یه باره شاید با مرگ من اون هم …..
    تا به حال چند بار قرص خوردم که خودم را بکشم اما نمی دانم چرا هنوز زنده ام .
    همیشه سردرد میکشم که باید با 2 تا کدئین خودم را اروم کنم همیشه افسرده هستم هیج جا نمی تونم برم . نمی تونم درس بخونم .همیشه منتظر یه تلنگورم که بشینم به اندازه تمام حرفهای دلم زار بزنم اخه 10 ساله من این مشکل را تحمل میکنم 10 ساله که ذره ذره وجودم اب شد
    مشکلم را به هرکه بهش اطمینان داشتم گفتم اما هیچ کس عذابی که من میکشم نمی فهمه حتی یه چیزهای هست که غیر از اون و خدا هیچ کس دیگه نمی دونه چرا اون هایی که از دنیا لذت می برند و دودستی به این دنیا چسبیدند میمرند اما منی که روزی هزار بار اروزی مرگ میکنم هنوز زنده ام ای خدا این چه زنده بودنی است این غیر از عذاب هیچی نیست شاید به خاط این مشکلم مشکل قبلی برام پیش اومد شاید اگه عذاب نمیکشیدم از دیگران گدای محبت نمی کردم دوستام میگن این امتحانه
    ای خدا من که تحمل این امتحان به این سختی تو را ندارم من که دیگه تحمل ندارم من هنوز ضعیفم .من دیگه طاقت زخم زبون ندارم
    چرا چرا چرا چرا نمردم پس این نفس لعنتی من که به پایان میرسه
    ای خدا دلگیرم ازت آی زندگی سیرم ازت
    ای زندگی میمیرم و عمرمو میگیرم ازت
    این غصه های لعنتی از خنده دورم میکنه
    این نفسای بی هدف زنده به گورم میکنه
    چه لحظه های خوبیه ثانیه های آخره
    فرشته ی مردن من منو از اینجا میبره
    چه اعتراف تلخیه انگار رسیدم ته خط
    وقت خلاصی از همه است ای دنیا بیزارم ازت

  2. کاربر روبرو از پست مفید hasty تشکرکرده است .

    hasty (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خیلی کلافه ام,دعواهامون زیاده با اینکه تقریبا توی همه چیز تفاهم داریم
    توسط wandered در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 آذر 91, 19:01
  2. فواید اعجاب انگیز زیارت عاشورا
    توسط یا ثارالله در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 دی 90, 17:22
  3. <<< دوست دارید سحر خیز باشید ؟؟؟ >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 تیر 89, 11:27
  4. زیباترین چیز در دنیا
    توسط parnian1 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 بهمن 88, 12:01
  5. جزیره اسرار آمیز
    توسط آرمانخواه در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اردیبهشت 87, 06:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.