ممنون از همه شما دوستان عزيز
زنگ زدم و بهش تبريك گفتمخيلي خوشحال شد و تشكر كرد.
ولي از اين موضوع چيزي به شوهرم نگفتم .
تشکرشده 30 در 16 پست
ممنون از همه شما دوستان عزيز
زنگ زدم و بهش تبريك گفتمخيلي خوشحال شد و تشكر كرد.
ولي از اين موضوع چيزي به شوهرم نگفتم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)