من دختری 23ساله هستم به مدت یک سال و نیم هست که فارغالتحصیل شده ام برای یافتن کار به تمام جاها سر زده ام اما نتونستم تا به حال کاری پیدا کنم در ازمونهای استخدامهای دولتی هم شرکت کردم در مصاحبه رد شدم وضیت بد مالی خانواده که هیچ منبع در امدی ندارن و امیدشان به من بود باعث شده از نظر روحی در وضعیت بدی قرار بگیرم و امیدم رو از دست داده ام و موندم که چرا خداوند کمکی به حال من نمی کنه هزینه ی ثبت نام کلاس های مختلفی رو هم ندارم شدم یک دختر افسرده و مایه ی دق به نظر شما من چه کار کنم ؟؟؟