سلام
همیشه تنها از اعضای خوب این سایت هست و اگر مجموع حرفاش و نظرات و موضوعاتی رو که ایجاد کرده رو بخوام در نظر بگیرم آدم مثبتی هست .
گیج شدم . ولی راجبش فکر میکنم . خوش به حالتون که اینقدر به فکر زندگی و آینده و دنیا و آخرت و عشق و عرفان و خدا و . . . هستید .
ز خواب جهل ، بس امسالها که پار شدند
خوش آنکه بیهده ، امسال خویش پار نکرد
همین که در این مورد فکر میکنید و بحث میکنید و زندگی میکنید و . . . به نظرم چیز کمی نیست .
امیدوارم قسمت بشه منم اینقدر حساس به این مسائل بشم . بحث خوبی هست . از همه دوستان ممنونم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)