نقل قول نوشته اصلی توسط مینا چ
به نظرتون این کاربدی نیست هر وقت دعوا میشه دیر میاد خونه؟با این کارش نمیخواد منو بچزونه؟
نه، مرض که نداره. یه مرد وقتی زیاد پاپیچش بشی، فکر میکنه تو زندان زن گیر افتاده و اون می خواد از این زندان به تنهایی خودش فرار کنه.

نقل قول نوشته اصلی توسط مینا چ
خوبه کارم؟ همین کارمو ادامه بدم ؟ چی کار کنم؟ میشه قبل ازاینکه خرابکاری کنم بهم بگین.]
به نظرم شما بهتره با همسرتون یه مشاور برین. کارتون یه کمی گره خورده. تازه نمیشه شما یه طرفه بخواهید همه چیزو درست کنین و اون کاری نکنه.
می تونین برین مشاور حضوری؟ همسرتون میاد؟