البته حق با شماس من قصدم عذر خواهی اون نبود و به قول شما نیازیم به این عذر خواهی نداشتم فقط می خواستم راه بهتر و پیدا کنم. منتها اسم دیگه ای پیدا نکردم و به ذهنم نرسید
من دنبال یک مشاور خوب کودک هم هستم اگه کسی سراغ داره ممنون میشم به منم بگه![]()
تشکرشده 2,174 در 573 پست
البته حق با شماس من قصدم عذر خواهی اون نبود و به قول شما نیازیم به این عذر خواهی نداشتم فقط می خواستم راه بهتر و پیدا کنم. منتها اسم دیگه ای پیدا نکردم و به ذهنم نرسید
من دنبال یک مشاور خوب کودک هم هستم اگه کسی سراغ داره ممنون میشم به منم بگه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)