سلام دوستان همدردي
خوبيد
ميشه بدترين و خوبترين اخلاق همسرتون را بنويسيد تا يه نتيجه گيري كنيم كه بهترين و بدترين اخلاق (طرز برخورد با همسر چيه(
فقط دوتااول از خودم شروع ميكنم
1. خوبترين : صبوري
2.بيدترين:درونگرا و كم حرف كه منو كسل ميكنه
منتظرتونم
تشکرشده 238 در 85 پست
سلام دوستان همدردي
خوبيد
ميشه بدترين و خوبترين اخلاق همسرتون را بنويسيد تا يه نتيجه گيري كنيم كه بهترين و بدترين اخلاق (طرز برخورد با همسر چيه(
فقط دوتااول از خودم شروع ميكنم
1. خوبترين : صبوري
2.بيدترين:درونگرا و كم حرف كه منو كسل ميكنه
منتظرتونم
پاييز خزان2 (یکشنبه 26 دی 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)